Overslaan naar content

Systeembeheerder

  • Hybride
    • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
  • € 3.000 - € 3.700 per maand
  • Kantoor

Functieomschrijving

Warmteservice is al 60 jaar een familiebedrijf gespecialiseerd in de verkoop van verwarming, sanitair, installatiemateriaal en duurzame producten. Als Systeembeheerder speel je samen met Alex, Arnout en Jenny een cruciale rol in het beheren en optimaliseren van onze digitale infrastructuur. Lees verder en ontdek hoe jij onderdeel wordt van onze Warmteservice familie!


Systeembeheerder (32 - 40 uur)

Gewoon Perfect Geregeld is ons motto, dus wat kan je verwachten van Warmteservice?


Dit vinden wij GEWOON:

  • Maandsalaris tussen €3000,- en €3700,- bruto (o.b.v. 40 uur en ervaring);

  • 7 maanden contract, met als doel een vast contract;

  • 24 vakantiedagen én de keuze om uit te breiden met 6 of 12 extra vrije dagen;

  • 8% vakantiegeld;

  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km en, indien nodig, parkeergelegenheid;

  • Pensioenregeling (zonder eigen bijdrage);

  • WIA-verzekering (zonder eigen bijdrage);

  • Dagelijks verzorgde, gratis en gezonde, lunch in ons werkcafé.

Jij krijgt EXTRA van ons:

  • Aanbrengbonus per nieuwe collega die via jou bij ons start;

  • Fietsplan, korting op onze producten, account bij VipDistrict;

  • Leuke cadeautjes bij speciale gelegenheden;

  • Twee keer per jaar een groot feest op een mooie locatie in Nederland;

  • Ruimte voor jouw ontwikkeling;

  • Laptop van de zaak;

  • Volledig vernieuwd en modern kantoorwerkplek.

Dit breng JIJ mee:

  • HBO werk- en denkniveau met diepgewortelde IT-achtergrond;

  • Minimaal 3 jaar ervaring met systeembeheer;

  • Ervaring met Microsoft Azure IAAC is een plus;

  • Ervaring in het troubleshooten van complexe problemen over meerdere applicaties;

  • Ervaring met NAT, DNS, IPoAC, VLAN, ELAN, EIGRP en BGP;

  • Voorliefde voor powershell, maar vreemdgaan met Python mag ook;

  • Proactief en georganiseerd;

  • Je kan goed samenwerken met verschillende teams;

  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

  • Je werkt graag in een multidisciplinair team;

  • 32-40 uur beschikbaar tijdens kantoor werktijden:

    • Een werkweek van 4 á 5 dagen. 

    • We werken doordeweeks tussen 07:00 en 17:30 uur. 

    • Thuiswerken of hybride werken is in overleg mogelijk. Tijdens je inwerkperiode zal je volledig op kantoor worden ingewerkt. 

Vereisten

Jouw werkweek bij Warmteservice

Je start met een teamstand-up waarin je prioriteiten en blokkades deelt en afstemt met collega’s. Daarna begint je dagelijkse check en werk je verder aan een nieuw monitoring dashboard. Vervolgens duik je in het beheer van laptops, netwerken en Cloud omgevingen. Je schakelt moeiteloos tussen Intune, Azure en O365, en lost escalaties van gebruikersvragen op met een scherp oog voor detail. Halverwege de week los je een netwerkprobleem op dat meerdere vestigingen raakt. Dankzij jouw snelle analyse en technische skills draait alles weer soepel en maak je een directe impact op de continuïteit van de organisatie. Tussendoor werk je aan projectdocumentatie, ontwerp je oplossingen voor nieuwe werkplekken, richt je SSO in voor nieuwe diensten of voer je aanpassingen door in het netwerk. Geen dag is hetzelfde, maar jij houdt altijd het overzicht én de systemen draaiende.

Wat ga je doen?

  • Laptops altijd up-to-date houden: je zorgt ervoor dat meer dan 100 laptops via Intune altijd goed functioneren;

  • Werkplek beheer: je beheert je 400+ werkplekken verspreid over het hele land vanuit onze locatie in Amsterdam;

  • Microsoft 365 monitoren: je houdt actief toezicht op de omgeving, inclusief security-updates en verbeteradviezen;

  • Beveiliging onderhouden: je stelt een van de 600+ camera’s opnieuw in of lost een printerstoring op;

  • Collega’s ondersteunen: je helpt bij tweedelijns supportvragen en zorgt dat iedereen snel weer door kan;

  • Documentatie bijhouden: je zorgt dat handleidingen en processen altijd up-to-date zijn;

  • IT-oplossingen ontwerpen: je werkt mee aan netwerkveranderingen, software-upgrades en de inrichting van nieuwe vestigingen.

Jouw team

Op het hoofdkantoor in Amsterdam West werk je nauw samen met Alex, Arnout, Jenny, Wilmar, Remco en David. We zijn trots op onze fijne werksfeer en gaan graag een langdurige samenwerking aan met collega’s. We staan voor elkaar klaar en zetten samen onze schouders eronder.

Wil je meer weten over het werken bij Warmteservice? Bekijk onze verschillende pagina’s:

Wil je bij ons aan de slag?

Solliciteer nu en wij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op!

Heb je vragen? Bel of mail met Debby (recruiter) via 06-44012362 of d.van.schijndel@warmteservice.nl

Hybride
  • Van Slingelandtplein 1, Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
€ 3.000 - € 3.700 per maand
Kantoor

of