Bij Warmteservice krijg je echt de kans om je helemaal vanaf nul te ontwikkelen. “Wat ik prettig vind aan Warmteservice, is dat je op een hele fijne manier in de materie rolt”, vertelt verkoopmedewerker Roel. “Als je niets weet van wat we verkopen, dan is dat best lastig. Maar hier krijg je de vrijheid om te leren. Je krijgt de ruimte om door de winkel heen te lopen, producten aan te raken en direct vragen te stellen aan collega’s als je iets niet begrijpt. Binnen no-time help je zelfstandig klanten.”
Roel – verkoopmedewerker in Amsterdam.
“Er is nog zoveel te leren in dit vak”, vertelt verkoopmedewerker Fabio. “We hebben relaties met grote leveranciers, dus we kunnen veel verschillende producten leveren. Ook houden we ons nu steeds meer bezig met bijvoorbeeld duurzaamheid. Een actueel onderwerp, erg interessant om daar steeds meer over te leren. Warmteservice heeft een app voor trainingen over producten. Dat is erg handig. Het leren houdt nooit op en dat maakt het elke dag interessant voor mij.”
Fabio – verkoopmedewerker in Leiden.
Daan begon met een bijbaan op de klantenservice van Warmteservice. 3,5 jaar later werkt hij er nog steeds, maar nu fulltime. “Wat ik zo leuk vind aan dit werk, is dat het geen standaard klantenservice werk is. Naast dat je klanten helpt met problemen, ben je namelijk ook adviseur. Als een klant een nieuwe radiator op de slaapkamer wil, denken wij hier via de telefoon helemaal vanaf het begin over mee. Het is super uitdagend en divers.”
Daan - klantenservicemedewerker.