Onze toppers van de klantenservice hebben elke dag contact met klanten, webbezoekers en collega's. Ze beantwoorden alle vragen, of het nu gaat om wanneer je pakketje komt, levertijden van producten, of zelfs de meest technische vraagstukken.
Daarnaast stellen ze offertes op, worden orders in het systeem geplaatst, kijken ze prijzen na en wordt uitgezocht of artikelen op voorraad zijn. Ze zorgen hiermee voor een positieve klantervaring. Als een klant een minder leuke ervaring heeft gehad, behandelt de klantenservice de klacht en proberen ze deze op een juiste manier op te lossen.
Je vindt onze klantenservice boven de Warmteservice-vestiging in Purmerend. Ze staan elke maandag tot en met vrijdag van 07:00 tot 22:00 uur paraat en op zaterdag kun je tussen 08:00 en 16:00 uur bij ze terecht. Samen met het team zorgen ze ervoor dat er altijd iemand beschikbaar is om te helpen.
Naast werken houden we bij Warmteservice ook van gezelligheid; samen koken tijdens de avonddienst, op vrijdag wat lekkers halen en voor de ontspanning een potje tafeltennis. Daarnaast organiseren ze elk jaar een gezellig teamuitje en is er natuurlijk het zomer- of eindejaarsfeest.
Kortom, de klantenservice speelt een cruciale rol in het opbouwen en onderhouden van positieve relaties met onze klanten. 🚀💬