
Facilitair Coördinator
- Hybride
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
- € 3.000 - € 3.750 per maand
- Kantoor
Functieomschrijving
Zorg jij er graag voor dat alles tot in de puntjes geregeld is en houd je moeiteloos het overzicht tussen verschillende facilitaire taken? Ben jij iemand die schakelt, organiseert en zorgt dat collega’s zorgeloos kunnen werken? Dan is dit jouw functie!
Lees verder en ontdek hoe jij onderdeel wordt van onze Warmteservice familie!
Facilitair Coördinator (32-40 uur)
Gewoon Perfect Geregeld is ons motto, dus wat kan je verwachten van Warmteservice?
Dit vinden wij GEWOON:
Maandsalaris tussen €3000,- en €3750,- bruto (o.b.v. 40 uur en ervaring);
7 maanden contract, met als doel een vast contract;
24 vakantiedagen én de keuze om uit te breiden met 6 of 12 extra vrije dagen;
8% vakantiegeld;
Reiskostenvergoeding vanaf 10 km en, indien nodig, parkeergelegenheid;
Pensioenregeling (zonder eigen bijdrage);
WIA-verzekering (zonder eigen bijdrage);
Dagelijks verzorgde, gratis en gezonde, lunch in ons werkcafé.
Jij krijgt EXTRA van ons:
Aanbrengbonus per nieuwe collega die via jou bij ons start;
Fietsplan, korting op onze producten, account bij VipDistrict;
Leuke cadeautjes bij speciale gelegenheden;
Twee keer per jaar een groot feest op een mooie locatie in Nederland;
Ruimte voor jouw ontwikkeling;
Laptop van de zaak;
Volledig vernieuwd en modern kantoorwerkplek.
Dit breng JIJ mee:
HBO-werk en/of denkniveau:
Ervaring in een facilitaire of coördinerende rol;
Sterke communicatieve vaardigheden en een proactieve houding;
Organisatorisch vermogen en oog voor detail;
Basiskennis van contractbeheer en administratieve processen;
Je kan goed samenwerken met verschillende teams;
Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
32 - 40 uur beschikbaar tijdens kantoor werktijden:
Een werkweek van 4 á 5 dagen.
We werken doordeweeks tussen 07:00 en 17:30 uur.
Thuiswerken of hybride werken is in overleg mogelijk. Tijdens je inwerkperiode zal je volledig op kantoor worden ingewerkt.

Vereisten
Jouw werkweek bij Warmteservice
Als Facilitair Coördinator ben jij het aanspreekpunt voor alle facilitaire zaken. Jij zorgt ervoor dat ons kantoor en onze vestigingen optimaal functioneren en dat collega’s zich volledig kunnen richten op hun werk. Je hebt een veelzijdige rol waarin je schakelt tussen operationele taken en contractbeheer.
Wat ga je doen?
Leaseauto’s beheren: je regelt nieuwe contracten, verlengingen en schadeafhandeling;
Contractbeheer: je houdt onder andere energie-, koffie- en alarmcontracten up-to-date;
Bestellingen plaatsen: je zorgt dat kantoorartikelen en facilitaire benodigdheden op tijd binnen zijn;
Facilitaire meldingen oppakken: je lost ze snel en zorgvuldig op zodat collega’s door kunnen;
Contact onderhouden: je zorgt voor een duidelijke en prettige communicatie met leveranciers en collega’s op het hoofdkantoor en in onze 86 vestigingen.
Jouw team
Op het hoofdkantoor in Amsterdam West werk je onder andere nauw samen met Tim, Arnout en Jenny. We zijn trots op onze fijne werksfeer en gaan graag een langdurige samenwerking aan met collega’s. We staan voor elkaar klaar en zetten samen onze schouders eronder.

Wil je meer weten over het werken bij Warmteservice? Bekijk onze verschillende pagina’s:
Werken op het hoofdkantoor;
8 redenen waarom je bij Warmteservice wil werken;
Wil je bij ons aan de slag?
Solliciteer nu en wij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op!
Heb je vragen? Bel of mail met Debby (recruiter) via 06-44012362 of d.van.schijndel@warmteservice.nl
- Van Slingelandtplein 1, Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
of
We hebben jouw sollicitatie ontvangen!
We hebben je een mail gestuurd met wat je nu kan verwachten. Niet ontvangen? Kijk dan even in de spam.

