Skip to content

Projectmanager

Nederland, Noord-Holland, AmsterdamKantoor

Functieomschrijving

Heb jij zin om huidige werkprocessen binnen ons Hoofdkantoor te optimaliseren? Zit plannen, organiseren en prioriteren in jouw bloed? En ben jij een echte teamplayer?


Dan hebben wij, op het hoofdkantoor van Warmteservice, een leuke uitdaging voor jou als:

Projectmanager (32-40uur)


Als projectmanager is geen enkele dag hetzelfde, wat de rol afwisselend maakt en ook zo houdt. Jij bent de persoon in onze organisatie die uiteenlopende projecten begeleidt en tot een succesvol einde brengt. Dit zijn vooral ICT gerelateerde projecten die nauw verbonden zijn met de business. Je bent dus dé schakel tussen het ICT-team en de gebruikers/opdrachtgevers.

Waar ga jij je als projectmanager mee bezighouden:

Als projectmanager ben jij verantwoordelijk voor de projecten op ons hoofdkantoor. ICT is een belangrijk component binnen veel van deze projecten en affiniteit met ICT is dus een pre. Jij zorgt, in afstemming met de opdrachtgever(s) en samen met het projectteam, voor de voorbereiding, ontwikkeling en implementatie van het project. De afbakening, het begeleiden, de oplevering en de nazorg van het project zijn onderdelen die je direct aanspreken. Jij weet in al deze onderdelen het overzicht te behouden. 

We zijn een innovatief en vooruitstrevend bedrijf. Er zijn dus meer dan genoeg projecten, denk aan:

  • Verbetertrajecten in werkprocessen binnen alle afdelingen op het hoofdkantoor en de vestigingen;
  • Upgrades van het ERP systeem;
  • E-commerce projecten;
  • Integratieprojecten (zowel intern als extern);
  • Infrastructuur vervangingen/migraties;

De uitdaging zit o.a. in de samenwerking met verschillende teams binnen de organisatie. Je begeleidt, coacht, stimuleert en instrueert collega's over de uitvoering van het werk.


Wat krijg je ervoor terug?

Afhankelijk van jouw kennis en ervaring, bieden we een salaris tussen de €3800,- en €5250,- bruto per maand (o.b.v. 40 uur).

Daarnaast kan je het volgende verwachten:

  • Contract voor 7 maanden, met uitzicht op een vast contract;
  • Werkweek van 32 tot 40 uur;
  • 8% vakantiegeld;
  • 24 vakantiedagen;
  • Pensioenregeling (zonder eigen bijdrage);
  • WIA-verzekering (zonder eigen bijdrage);
  • Reiskostenvergoeding en, indien nodig, parkeergelegenheid;
  • Fietsplan (bij vast contract);
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • Een fijne werkplek in ons volledig gemoderniseerde hoofdkantoor in Amsterdam, inclusief een dagelijks verzorgde (gratis) lunch in ons werkcafé;
  • Een autonome werkomgeving;
  • Een leuk team met gezellige collega’s;
  • En uiteraard een laptop van de zaak, maar dat vinden wij vanzelfsprekend.


Verder vinden we het belangrijk dat jij jezelf kan zijn en jij je gewaardeerd voelt. We zullen je uitdagingen bieden waarin je jouw talenten kan laten zien en waarin ruimte is om je als persoon én professional door te ontwikkelen.

Vereisten

Wat verwachten we van jou?

In deze functie ben jij het aanspreekpunt als het om projecten gaat. Je werkt met veel verschillende afdelingen en collega's samen. Het is daarom belangrijk dat je communicatief sterk bent en goed kan samenwerken. Om uit te blinken in deze functie verwachten wij dat je het vermogen hebt om te schakelen tussen operationeel, tactisch en strategisch niveau. 


En verder?

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • Je neemt minimaal drie jaar werkervaring als projectmanager mee;
  • Je bent resultaatgericht, daadkrachtig in je handelen en je beschikt over een flinke dosis overtuigingskracht;
  • Jij weet de leiding te pakken en je weet je weg in de organisatie te vinden. Je bent gewend om in een dynamische omgeving werkzaamheden uit te voeren en bent in staat om deze goed te plannen, organiseren en prioriteren;
  • Collega’s weten je te vinden en zien je als een fijne sparringpartner. Je deelt graag (jouw) inzichten en ervaringen.

Als laatste beweeg je makkelijk mee met onze groei en de daarbij behorende veranderingen. Je vindt het leuk om hierover mee te denken en draagt proactief bij aan de doorontwikkeling van onze processen. Zelf ook ontwikkelen? In overleg zijn er opleidingen, trainingen of certificering mogelijk.


Wie zijn wij?

Warmteservice is een familiebedrijf gericht op de verkoop van verwarming, sanitair en duurzame producten. Wij zorgen ervoor dat alles gewoon perfect geregeld is. Niet alleen voor de klant, maar ook voor onze eigen medewerkers. Medewerkers beoordelen ons daarom niet voor niets met een 8,2. 


Op het hoofdkantoor, welke is gevestigd op Van Slingelandtplein 1, 1051DD Amsterdamwerken momenteel 45 gedreven en fijne collega's verdeeld over 7 teams.  

Solliciteren 

Wil jij onze nieuwe Projectmanager worden? Stuur dan jouw CV met (bij voorkeur) een korte motivatie.


Contact

Heb je vragen? Bel of mail met Claudia Georgiades (HR-adviseur) via 088-5600 530 of solliciteren@warmteservice.nl.


Voor recruitment- en uitzendbureaus: wij doen alle werving zelf en stellen acquisitie op onze vacatures niet op prijs.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar