Skip to content

Medewerker Klantenservice

Nederland, Noord-Holland, PurmerendKlantenservice

Functieomschrijving

Vind jij het leuk om via verschillende kanalen uiteenlopende vragen te beantwoorden van zowel klanten, als collega’s? En wil je alle benodigde (technische) kennis opdoen om iedereen te voorzien van het beste advies?

Dan hebben wij, bij de Klantenservice van Warmteservice, een mooie uitdaging voor je als:

Medewerker klantenservice (32-40 uur)


Als medewerker van de online klantenservice adviseer je onze klanten over de meest uiteenlopende vragen. Van het nakijken van een bezorgafspraak tot (bijvoorbeeld) het berekenen van de hoeveelheid m2 vloerverwarming die een klant nodig heeft. Je kan het vergelijken met een customer support functie, waarin je technisch en servicegericht advies geeft.

Daarnaast maak je offertes op en plaats je orders bij één van onze 74 vestigingen of in het pakketdistributie centrum. Als medewerker klantenservice kijk je de prijzen na en zoek je uit of het artikel op voorraad ligt. Zo help je onze klanten zo goed als je maar kunt!

Welke vragen kan je verwachten als medewerker klantenservice?

  • Welk type thermostaat past bij een cv-ketel?
  • Wat is de status van een bestelling?
  • Wat is de levertijd van een bepaald product?
  • Welke betaalmethodes er zijn voor online bestellingen?
  • Wat voor koppelstuk is er nodig bij een specifieke aftakking?


Wat krijg je ervoor terug?

Vanaf 21 jaar is het primaire startsalaris €2540,- bruto per maand (o.b.v. 40 uur).


Daarnaast bieden we je het volgende:

  • Werkweek van 32 - 40 uur;
  • Contract voor 7 maanden, met uitzicht op een vast contract;
  • 8% vakantiegeld;
  • 24 vakantiedagen;
  • Teambonus, gebaseerd op kwartaal- en jaardoelstellingen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Fietsplan (bij vast contract);
  • Pensioenregeling;
  • Interne trainingen en cursussen via o.a. de "Warmteservice Academie";
  • Gezellig team en een goede werksfeer in een vernieuwd kantoor.

Vereisten

Wat verwachten we van jou?

Uiteraard ben je klant- en servicegericht, maar ook commercieel. De communicatie verloopt digitaal of telefonisch, dus is het belangrijk dat je de Nederlands taal goed beheerst in zowel woord als geschrift. Doordat de vragen via verschillende kanalen binnen komen, is het belangrijk dat je hier snel tussen kan wisselen en het overzicht bewaard. 


En verder?

  • Heb je een VMBO-T of MBO diploma;
  • Ben je gedreven om meer te leren over installatietechniek; wat je niet weet, kun je leren;
  • Woon je in Purmerend of heb je een reistijd van maximaal 30 minuten;
  • Ben je 32 tot 40 uur per week inzetbaar tijdens de openingstijden van de klantenservice, de werktijden zijn in overleg:
    • De klantenservice is doordeweeks tussen 07:00 en 22:00 uur en op zaterdag tussen 08:00 en 16:00 uur geopend.

Adres: Van IJsendijkstraat 393-A, 1442LB Purmerend


Meer weten?

Neem contact op met onze Recruiter, Mitchel van Baar, via WhatsApp of bel naar 06-25514653 of stuur een mail m.van.baar@warmteservice.nl


Voor recruitment- en uitzendbureaus: wij doen alle werving zelf en stellen acquisitie daarom niet op prijs.


of

Apply with Indeed onbeschikbaar