Overslaan naar content

(Junior) Financial Controller

Op locatie
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
€ 3.200 - € 4.200Kantoor

Functieomschrijving

Ben jij klaar om het verschil te maken in een dynamische en groeiende bedrijfsomgeving? Warmteservice is volop in beweging en jij kunt hier een cruciale rol in spelen, als:


(Junior) Financial Controller (32-40 uur)

Onze financiële afdeling transformeert van een registrerende afdeling naar een proactief team, dat volledig eigenaarschap neemt over ons gehele grootboek. En om deze transitie te voltooien zoeken we jou!

Wat ga je doen?

Als Financial Controller krijg je de kans om een breed scala aan taken uit te voeren en jezelf continue uit te dagen. In het begin ligt de focus op het begrijpen van onze processen en systemen en het uitvoeren van de essentiële administratieve taken.
Denk hierbij aan de volgende werkzaamheden:

  • Begeleiden en controleren van ons semi-geautomatiseerde facturatieproces, inclusief het verwerken van meer dan 4000 facturen per week en het afhandelen van aanmaningen en betaling aan leveranciers;
  • Tijdige en correcte verwerking van inkoopfacturen;
  • Factureren van huur- en doorbelastingsfacturen;
  • Het zorgvuldig verwerken van correcties en het beantwoorden van vragen met betrekking tot facturen en kasverschillen.


Naast een dynamische werkomgeving waarin jij jezelf al meteen kunt gaan ontwikkelen, bieden we ook de mogelijkheid om door te groeien naar meer complexe en uitdagende taken, zoals:

  • Het uitvoeren van diverse controlewerkzaamheden, het maken van cijferanalyses tijdens de periode afsluitingen en het ondersteunen bij het opstellen van jaaroverzichten;
  • Het controleren en signaleren van verbetermogelijkheden in de administratie en geldstromen;
  • Samenwerking met je team om procesverbeteringen te realiseren en projecten te implementeren;
  • Ondersteuning en betrokkenheid bij ad hoc vraagstukken van onze senior financial controllers en CFO.

Vereisten


Wat verwachten we van jou?

We zoeken een enthousiaste en leergierige teamspeler die graag het verschil wil maken binnen ons bedrijf. Je hebt een passie voor cijfers, oog voor detail en bent klaar om jezelf verder te ontwikkelen. Als jij op zoek ben naar een dynamische omgeving waarin jouw bijdrage wordt gewaardeerd, dan willen we graag met je kennismaken!

En verder?
  • Minimaal 1,5 jaar werkervaring binnen de (financiële) administratie en hbo werk- en denkniveau;
  • Je bent analytisch, ziet snel verbanden en kan denken in journaalposten;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal en bent in staat om effectief te communiceren alle niveaus in de organisatie, van directie tot baliemedewerker;
  • Je hebt een kritische blik, signaleert mogelijke procesverbeteringen en vindt het leuk hier mee aan de slag te gaan.

Wat krijg je ervoor terug?

Afhankelijk van jouw kennis en ervaring, bieden we een salaris tussen de €3.200,- en €4.200,- bruto per maand (o.b.v. 40 uur).

Daarnaast kan je het volgende verwachten:

  • Een uitdagende rol waarin we je echt zullen uitdagen en je snel stappen kan maken;
  • Contract voor bepaalde tijd, met uitzicht op een vast contract;
  • Werkweek van 32 tot 40 uur;
  • Thuiswerkmogelijkheden tot maximaal 2 dagen per week o.b.v. fulltime dienstverband;
  • 8% vakantiegeld;
  • 24 vakantiedagen (naar rato verrekend);
  • Pensioenregeling (zonder eigen bijdrage);
  • WIA-verzekering (zonder eigen bijdrage);
  • Laptop van de zaak;
  • Reiskostenvergoeding en, indien nodig, parkeergelegenheid;
  • Fietsplan (bij vast contract);
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • Een fijne werkplek in ons volledig gemoderniseerde hoofdkantoor in Amsterdam, inclusief een dagelijks verzorgde (gratis) lunch in ons werkcafé;
  • Een professionele werksfeer.

Verder vinden we het belangrijk dat je jezelf kan zijn en je je gewaardeerd voelt. We zullen je uitdagingen bieden waarin je jouw talenten kan laten zien en waarin ruimte is om je als persoon én professional door te ontwikkelen.

Wie zijn wij?

Warmteservice is een familiebedrijf gericht op de verkoop van verwarming, sanitair en duurzame producten. Wij zorgen ervoor dat alles gewoon perfect geregeld is. Niet alleen voor de klant, maar ook op administratief gebied. De afgelopen jaren zijn wij gegroeid. Inmiddels hebben we meer dan 85 vestigingen, 120 administraties en 500 medewerkers door het hele land.

Warmteservice heeft de ambitie om te blijven groeien, hierdoor zijn er voldoende uitdagingen voor elke afdeling. Nieuwe projecten, systemen en wijzigingen volgen elkaar in hoog tempo op. Wij zijn een bedrijf dat van korte (communicatie) lijnen houdt, daarbij staat direct contact voorop zonder hindering van locatie of afstand. Hierdoor kan je jouw ideeën snel realiseren en doorvoeren.

Op het hoofdkantoor, welke is gevestigd op het Van Slingelandtplein 1, 1051DD Amsterdam, werken momenteel 60 gedreven en fijne collega's verdeeld over 7 teams.

Solliciteren?

Klinkt dit als de perfecte uitdaging voor jou? Solliciteer nu en word onderdeel van ons gedreven team bij Warmteservice!

Contact

Heb je vragen? WhatsApp, bel of mail met Tim Klos (Financieel Directeur) via 06-57981823 of t.klos@warmteservice.nl.

Voor recruitment- en uitzendbureaus: wij doen alle werving zelf en stellen acquisitie op onze vacatures niet op prijs.

Op locatie
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
€ 3.200 - € 4.200
Kantoor

of

Apply with Indeed onbeschikbaar