Skip to content

HR-administratief medewerker

Nederland, Noord-Holland, Amsterdam€ 2.700 per maandKantoor

Functieomschrijving

Wil jij een topbaan bij Warmteservice en ook kans maken op 2 VIP-kaarten voor de Formule 1 Zandvoort 2023?

Solliciteer dan op de vacature! Klik hier voor meer informatie over de actie!


Houd je graag alles op orde, maar vind je afwisseling ook fijn? Wil je werken in een dynamische, snelgroeiende organisatie, waar je het aanspreekpunt wordt voor collega’s omtrent HR-gerelateerde vragen? En waarin jij, als HR-administratief medewerker ook zelf kan (door)ontwikkelen?


Dan hebben wij, op het hoofdkantoor van Warmteservice, een leuke uitdaging voor jou als:


HR-Administratief medewerker (24-40 uur)


Vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam zorgt ons HR-team ervoor dat alles “gewoon perfect geregeld” wordt voor meer dan 450 Warmtesurfers. Het team houdt zich bezig met (o.a.) het welzijn van de medewerkers, medewerkerstevredenheid en HR-administratie.


Een aantal werkzaamheden als HR-administratief medewerker zijn:

  • HR administratie, zoals het opmaken, verlengen of beëindigen van arbeidscontracten, nieuwe medewerkers verwerken in het systeem, salarismutaties doorvoeren, etc.;
  • HR handboeken maken en bijwerken;
  • Opstellen van HR gerelateerde brieven.
  • Aanspreekpunt voor collega’s door het hele land;
  • Roosters controleren in het systeem;
  • Regelen van attenties, zoals geboortekaartjes, bloemen, sinterklaas, etc.;
  • Bijhouden van het smoelenboek en Intranet;
  • Bewaken van AVG bewaartermijnen.

Zowel in de vestigingen, als op het hoofdkantoor is geen dag hetzelfde. We groeien ontzettend hard, waardoor het belangrijk is om kritisch te blijven nadenken over hoe we de dingen doen en waar we processen kunnen optimaliseren. Daarnaast moeten we op de hoogte blijven van de constante veranderingen in HR wet- en regelgeving. Als HR-administratief medewerker kan je hier actief aan bijdragen.

De groei van Warmteservice zorgt constant voor nieuwe uitdagingen voor het HR-team. We zijn daarom op zoek naar uitbreiding van het team. Deze bestaat op dit moment uit een HR-manager, HR-adviseur in verzuim en duurzame inzetbaarheid, een HR-assistent (welke aan het doorgroeien is naar HR-adviseur) en twee recruiters. De HR-afdeling is nog volop in ontwikkeling, hierdoor is genoeg ruimte voor jouw eigen inbreng.


Vereisten

Wat krijg je ervoor terug?

Afhankelijk van jouw kennis en ervaring, bieden we een startsalaris van €2700 bruto per maand (o.b.v. 40 uur).


Daarnaast kan je het volgende verwachten:

  • Contract voor 7 maanden, met uitzicht op een vast contract;
  • Werkweek van 24 tot 40 uur;
  • 8% vakantiegeld;
  • 24 vakantiedagen;
  • Laptop van de zaak;
  • Pensioenregeling (zonder eigen bijdrage);
  • WIA-verzekering (zonder eigen bijdrage);
  • Reiskostenvergoeding en, indien nodig, parkeergelegenheid;
  • Fietsplan (bij vast contract);
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • Een fijne werkplek in ons volledig gemoderniseerde hoofdkantoor in Amsterdam, inclusief een dagelijks verzorgde (gratis) lunch in ons werkcafé;
  • Een autonome werkomgeving;
  • Een leuk team met gezellige collega’s.

Verder vinden we het belangrijk dat je jezelf kan zijn en je je gewaardeerd voelt. We zullen je uitdagingen bieden waarin je jouw talenten kan laten zien en waarin ruimte is om je als persoon én professional door te ontwikkelen.


Wat verwachten we van jou?

We kunnen beginnen met een paar clichés: mensen-mens, oplossingsgericht, secuur en dienstverlenend. Voor een HR medewerker zal dit niet meer dan logisch zijn. Wat wij hiervan verwachten is dat je klaar staat voor onze Warmtesurfers, in staat bent om mee te denken met de situatie, vertrouwelijk omgaat met informatie en oplossingen bedenkt die passen bij onze werkcultuur. Daarnaast verwerk je alles nauwkeurig in de systemen.

Jouw functie is uitdagend en afwisselend, omdat je een overzicht moet krijgen van, en samen gaat werken met 74 vestigingen en meer dan 450 medewerkers. Omdat je in staat bent om prioriteiten te stellen, nieuwsgierig en een doorzetter bent, is dit een uitdaging die je zonder moeite aangaat.


En verder?

  • Heb je al enige vergelijkbare ervaring opgedaan, dat mag ook middels stage(s);
  • Heb je minimaal een MBO4 diploma.
  • Beheers je de Nederlands taal vloeiend, zowel in woord als geschrift;
  • Ben je communicatief sterk;
  • Ga je gestructureerd aan het werk en houd je overzicht.

Als laatste beweeg je makkelijk mee met onze groei en de daarbij behorende veranderingen. Je vindt het leuk om hierover mee te denken en draagt proactief bij aan de doorontwikkeling van onze processen.


Wie zijn wij?

Warmteservice is een familiebedrijf gericht op de verkoop van verwarming, sanitair en duurzame producten. Wij zorgen ervoor dat alles gewoon perfect geregeld is. Niet alleen voor de klant, maar ook voor onze eigen medewerkers. Medewerkers beoordelen ons daarom niet voor niets met een 8,2.

De afgelopen jaren zijn wij gegroeid. Inmiddels hebben we 74 vestigingen en 450 medewerkers door het hele land. In 2023 staat de groei naar ruim 80 vestigingen op de planning. Ook het HR team is gegroeid: van één medewerker met enkele HR taken, naar een gestructureerd team van vijf. Met dit team wordt alles “gewoon perfect geregeld” voor onze medewerkers, ook wel Warmtesurfers genoemd. Zowel het werven van nieuwe medewerkers als het welzijn van de huidige Warmtesurfers vallen onder de verantwoordelijkheid van dit team.

Warmteservice heeft de ambitie om te blijven groeien en elk jaar worden zo’n 50 nieuwe collega’s aangenomen. Hierdoor zijn er voldoende uitdagingen voor de HR afdeling.
Nieuwe projecten, systemen en wijzigingen volgen elkaar in hoog tempo op. Wij zijn een bedrijf dat van korte (communicatie) lijnen houdt, daar staat direct contact voorop zonder hindering van locatie of afstand. Hierdoor kan je jouw ideeën snel realiseren en doorvoeren! Dat is waar wij blij van worden.

Op het hoofdkantoor, welke is gevestigd op het Van Slingelandtplein 1, 1051DD Amsterdam, werken wij momenteel met 51 gedreven en fijne collega's verdeeld over 11 teams.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar