HR Assistent

Functieomschrijving

Houd je graag alles op orde, maar vind je afwisseling ook fijn? Wil je werken in een dynamische, snelgroeiende organisatie, waar je het aanspreekpunt wordt voor collega’s omtrent HR-gerelateerde vragen? En waarin jij, als HR assistent, ook zelf kan (door)ontwikkelen?


Dan hebben wij, op het hoofdkantoor van Warmteservice, een leuke uitdaging voor jou als:

HR Assistent (32-40uur)


Vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam zorgt ons HR-team ervoor dat alles “gewoon perfect geregeld” wordt voor meer dan 450 Warmtesurfers. Het team houdt zich bezig met (o.a.) het welzijn van de medewerkers, medewerkerstevredenheid en HR-administratie.


Een aantal werkzaamheden als HR Assistent zijn:

  • HR administratie, zoals het opmaken, verlengen of beëindigen van arbeidscontracten, nieuwe medewerkers verwerken in het systeem, salarismutaties doorvoeren, etc.;
  • Data optimalisatie voor HR analytics;
  • HR handboeken maken en bijwerken;
  • Aanspreekpunt voor collega’s door het hele land;
  • Regelen van attenties, zoals geboortekaartjes, bloemen, sinterklaas, etc.;
  • Meewerken aan verschillende projecten, zoals RI&E (Risico-Inventarisatie en -Evaluatie) en medewerkersonderzoek.


Zowel in de vestigingen, als op het hoofdkantoor is geen dag hetzelfde. We groeien ontzettend hard, waardoor het belangrijk is om kritisch te blijven nadenken over hoe we de dingen doen en waar we processen kunnen optimaliseren. Daarnaast moeten we op de hoogte blijven van de constante veranderingen in HR wet- en regelgeving. Als HR assistent kan je hier actief aan bijdragen.


De groei van Warmteservice zorgt constant voor nieuwe uitdagingen voor het HR-team en zijn we daarom op zoek naar uitbreiding van het team. Het team bestaat op dit moment uit een HR-manager en HR-medewerker en twee recruiters. De HR-afdeling is nog volop in ontwikkeling, hierdoor is genoeg ruimte voor jouw eigen inbreng.


Wat krijg je ervoor terug?

Afhankelijk van jouw kennis en ervaring, bieden we een salaris tussen €2500 en €3000 bruto per maand (o.b.v. 40 uur).


Daarnaast kan je het volgende verwachten:

  • Contract voor 7 maanden, met uitzicht op een vast contract;
  • Werkweek van 32 tot 40 uur;
  • 8% vakantiegeld;
  • 24 vakantiedagen;
  • Laptop van de zaak;
  • Pensioenregeling;
  • WIA-verzekering;
  • Reiskostenvergoeding en, indien nodig, parkeergelegenheid;
  • Fietsplan (bij vast contract);
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • Een fijne werkplek in ons volledig gemoderniseerde hoofdkantoor in Amsterdam, inclusief een dagelijks verzorgde (gratis) lunch in ons werkcafé;
  • Een autonome werkomgeving;
  • Een leuk team met gezellige collega’s.


Verder vinden we het belangrijk dat je jezelf kan zijn en je je gewaardeerd voelt. We zullen je uitdagingen bieden waarin je jouw talenten kan laten zien en waarin ruimte is om je als persoon én professional door te ontwikkelen.

Functievereisten

Wat verwachten we van jou?

We kunnen beginnen met een paar clichés: mensen-mens, oplossingsgericht, secuur en dienstverlenend. Voor een HR medewerker zal dit niet meer dan logisch zijn. Wat wij hiervan verwachten is dat je klaar staat voor onze Warmtesurfers, in staat bent om mee te denken met de situatie, vertrouwelijk omgaat met de informatie en oplossingen bedenkt die passen bij onze werkcultuur. Daarnaast verwerk je alles nauwkeurig in de systemen.


Jouw functie is uitdagend en afwisselend, omdat je een overzicht moet krijgen van, en samen gaat werken met, 73 vestigingen en meer dan 450 medewerkers. Omdat je in staat bent om prioriteiten te stellen, nieuwsgierig en een doorzetter bent, is dit een uitdaging die je zonder moeite aangaat.


En verder?

  • Heb je al enige vergelijkbare ervaring opgedaan, dat mag ook middels stage(s);
  • Heb je minimaal een MBO4 diploma met HBO werk- en denkniveau;
  • Beheers je de Nederlandse taal vloeiend, zowel in woord als geschrift.


Als laatste beweeg je makkelijk mee met onze groei en de daarbij behorende veranderingen. Je vindt het leuk om hierover mee te denken en draagt proactief bij aan de doorontwikkeling van onze processen.


Wie zijn wij?

Warmteservice is een familiebedrijf gericht op de verkoop van verwarming, sanitair en duurzame producten. Wij zorgen ervoor dat alles gewoon perfect geregeld is. Niet alleen voor de klant, maar ook voor onze eigen medewerkers. Medewerkers beoordelen ons daarom niet voor niets met een 8,2.


De afgelopen jaren zijn wij gegroeid. Inmiddels hebben we 73 vestigingen en 450 medewerkers door het hele land. Ook het HR team is gegroeid: van één medewerker met enkele HR taken, naar een gestructureerd team van 4. Met dit team wordt alles “gewoon perfect geregeld” voor onze medewerkers, ook wel Warmtesurfers genoemd. Zowel het aannemen van nieuwe medewerkers als het welzijn van de huidige Warmtesurfers vallen onder de verantwoordelijkheid van dit team.


Warmteservice heeft de ambitie om te blijven groeien en elk jaar worden zo’n 50 nieuwe collega’s aangenomen. Hierdoor zijn er voldoende uitdagingen voor de HR afdeling.

Nieuwe projecten, systemen en wijzigingen volgen elkaar in hoog tempo op. Wij zijn een bedrijf dat van korte (communicatie) lijnen houdt, daar staat direct contact voorop zonder hindering van locatie of afstand. Hierdoor kan je jouw ideeën snel realiseren en doorvoeren! Dat is waar wij blij van worden.


Het hoofdkantoor is gevestigd op Van Slingelandtplein 1, 1051DD Amsterdam

Solliciteren 

Wil jij onze nieuwe HR assistent worden? Stuur dan jouw CV met (bij voorkeur) een korte motivatie.


Contact

Heb je vragen? WhatsApp, bel of mail met Jessica Brouwer (Recruiter) via 06-25336209 of j.brouwer@warmteservice.nl.


Voor recruitment- en uitzendbureaus: wij doen alle werving zelf en stellen acquisitie op onze vacatures niet op prijs.